بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای کاهش جرائم اخلاقی در جامعه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقویت شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سردار سیروس سجادیان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پلیس فتا در شهرستان مرودشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش جرائم اخلاقی در شهرهای بزرگ این استان نگران کننده است و راه پیشگیری از این دسته از جرائم، از مجرای امر به معروف و نهی از منکر می‌گذرد که این مسئله باید در ادارات در سرلوحه کار کارکنان و مسئولان قرار گیرد.

 فرمانده نیروی انتظامی فارس اضافه کرد: در هنگام نهی از منکر باید با فعل منکر برخورد شود و نه فاعل، تا این امر خداپسندانه که هدف آن اصلاح جامعه است، نتیجه معکوس پیدا نکند.

 سجادیان ادامه داد: اگر چه سازمان‌های دیگر نیز در پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرائم نقش دارند اما از آنجایی که مردم همیشه پلیس را نقطه امید خود در برخورد با جرائم می‌دانند، این مجموعه نیز تلاش خود را در برآورده ساختن این انتظار به کار گماشته است.

 وی همچنین ابراز داشت: امنیت امروز جامعه مدیون خون شهدا و رشادت جانبازان و صبر خانواده‌های آنان است و هفته نیروی انتظامی در حقیقت هفته مردم است و باید بکوشیم به سمتی پیش رویم که در جامعه افراد پلیس خودش باشد.

 این مسئول بیان کرد: هفته نیروی انتظامی را با شعار «اقتدار در سایه قانون‌مداری، مردم‌مداری و روزآمدی»، برای خود تبیین کردیم و امیدواریم با همکاری مسئولان و مردم این استان، به ویژه شهرستان مرودشت به شعار خود جامه عمل بپوشانیم.

 سجادیان خاطرنشان کرد: امروزه امنیت تنها با تلاش یک مجموعه حاصل نمی‌شود و توسعه این امر نیازمند این است که پلیس برای مردم و نه بر مردم باشد.

 فرمانده نیروی انتظامی فارس در پایان اذعان داشت: این نگاه پلیس، تاکنون نتایج خوبی را به همراه داشته و اگر موفقیتی در زمینه برقراری امنیت به دست آمده، نتیجه همراهی مردم و مسئولان بوده است.

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه